New Tahoe Yukon Forum banner

Achterste media YouTube- en Hulu-apps ontbreken

1 reading
19K views 26 replies 16 participants last post by  cassandra.perez  
#1 ·
Heb net een 2024 Yukon Denali Ultimate in ontvangst genomen. Toen de verkoper de truck demonstreerde (in de Demo-modus), hadden de mediaschermen achterin de keuzes HDMI1, HDMI2, Youtube en Hulu als bron. Maar nu we de truck thuis hebben, tonen de schermen achterin alleen HDMI1 en HDMI2. Youtube en Hulu zijn verdwenen. We hebben de technische ondersteuning via Onstar gebeld en werden afgesneden, en hebben twee keer met hen gechat op de GM-website, maar niemand lijkt te weten hoe dit op te lossen. Heeft iemand hier dit probleem ervaren en opgelost? Bedankt!

#3 ·
Ik heb dit probleem ook. Kon u het oplossen?
Ja, dat kon ik. Het bleek te liggen aan de manier waarop de verkoper het voertuig had ingesteld bij de levering. Ik weet de exacte details niet meer, maar het lijkt erop dat hij de auto heeft ingesteld en mijn vrouw vervolgens de app heeft ingesteld...wat omgekeerd was. Het had ook andersom kunnen zijn, maar de oplossing was om hem Onstar opnieuw te laten instellen, de dingen in de juiste volgorde te doen...en de apps verschenen op magische wijze.

#4 ·
Heb net een 2024 Yukon Denali Ultimate in ontvangst genomen. Toen de verkoper de truck demonstreerde (in demo-modus), hadden de mediaschermen achterin de keuzes HDMI1, HDMI2, Youtube en Hulu. Maar nu we de truck thuis hebben, tonen de schermen achterin alleen HDMI1 en HDMI2. Youtube en Hulu zijn verdwenen. We hebben de technische ondersteuning via Onstar gebeld en werden weggesneden, en hebben twee keer met hen gechat op de GM-website, maar niemand lijkt te weten hoe dit op te lossen. Heeft iemand hier dit probleem ervaren en opgelost? Bedankt!
Ik heb ineens een probleem met mijn 23 Yukon, we hebben altijd Hulu en YouTube gebruikt en nu is alleen hdmi beschikbaar en het scherm geeft een foutmelding "kan niet streamen".

#5 ·
Ik heb ineens een probleem met mijn 23 Yukon, we hebben altijd Hulu en YouTube gebruikt en nu is alleen HDMI beschikbaar en het scherm geeft een foutmelding "kan niet streamen"
Ik heb een 23 Tahoe en dit is onlangs ook bij mij begonnen. Ongeveer 5 maanden geleden begon de Hulu-app zich vreemd te gedragen (thumbnails werden niet correct bijgewerkt) en nu is het afwachten of Hulu of YouTube verschijnen.

#6 ·
Ik heb het gerepareerd! Gewoon door het zelf uit te zoeken.

Op het startscherm van de auto
Ga naar instellingen
Scrol naar beneden naar systeem en klik
Opties resetten
Infotainment-gegevens wissen
Duurt ongeveer 5-7 minuten
Log opnieuw in op Google-account
Media achter Alle apps terug.
Neem contact op met On-Star om uw actieve abonnement terug in de auto te zetten.
Bel dit nummer. Ze weten eigenlijk hoe ze het moeten repareren.
877-558-8352
Klantconnectieteam General Motors

#7 ·
Ik heb het gerepareerd! Gewoon door het zelf uit te zoeken.

Op het startscherm van de auto
Ga naar instellingen
Scroll naar beneden naar systeem en klik
Opties resetten
Infotainment-gegevens wissen
Duurt ongeveer 5-7 minuten
Log opnieuw in op je Google-account
Media achter Alle apps terug.
Neem contact op met on-star om je actieve abonnement terug in de auto te zetten.
Bel dit nummer. Ze weten eigenlijk hoe ze het moeten repareren.
877-558-8352
Customer Connection Team General Motors
Bedankt!!! Dit heeft de mijne gerepareerd.

#10 ·
Ik belde GM en die man hielp me er doorheen! Het heeft het probleem met de ontbrekende apps volledig opgelost! Ik vertelde hem ook dat ik hier zou posten, dus een shout-out naar hem! Hier is het:
  • Telefoon kan niet met het voertuig worden verbonden, dus Bluetooth loskoppelen en/of CarPlay uitschakelen in de instellingen van je telefoon
  • Klik in het startscherm van het voertuig op Gebruikers (2024 Escalade - dus kan anders zijn)
  • Gebruikersprofiel verwijderen en vervolgens opnieuw toevoegen
  • Voertuig uitschakelen
  • Deur 2 seconden openen
  • Deur sluiten
  • Ga zitten en wacht 2 minuten
  • Na 2 minuten het voertuig weer aanzetten (Ta-Da!!!! Dit zou een volledige reset moeten hebben gedaan en op magische wijze het geval van de verdwijnende apps moeten hebben opgelost)
  • Telefoonnummer van het GM Customer Connection Team - 877-558-8352
  • Ik hoop dat dit helpt!!!! Succes!

#26 ·
Ik belde GM en de man leidde me er doorheen! Het heeft het probleem met de ontbrekende apps volledig opgelost! Ik vertelde hem ook dat ik hier zou posten, dus een shout-out naar hem! Hier is het:
  • Telefoon kan niet met het voertuig worden verbonden, dus Bluetooth loskoppelen en/of CarPlay uitschakelen in de instellingen van je telefoon
  • Klik op het startscherm van het voertuig op Gebruikers (2024 Escalade - kan dus anders zijn)
  • Gebruikersprofiel verwijderen en vervolgens opnieuw toevoegen
  • Voertuig uitschakelen
  • Deur 2 seconden openen
  • Deur sluiten
  • Ga zitten en wacht 2 minuten
  • Na 2 minuten het voertuig weer aanzetten (Ta-Da!!!! Dit zou een volledige reset moeten hebben gedaan en op magische wijze het geval van de verdwijnende apps hebben opgelost)
  • Telefoonnummer GM Customer Connection Team - 877-558-8352
  • Ik hoop dat dit helpt!!!! Succes!
Dit werkte niet voor mij

#12 ·
Ik heb zojuist een 25 Tahoe in ontvangst genomen en de bovenstaande instructies gevolgd om de RSE te resetten. Alleen om erachter te komen dat OnStar in Canada geen streaming van gegevens toestaat vanwege een belachelijke overheidsregel die onbeperkte dataplannen niet toestaat. Wat elke mobiele provider in Canada wel heeft. Dus geen streaming en geen push van de Google Nav-kaarten naar de achterbank. Absolute oplichting door GM Canada die dat verbergt.

#14 ·
Het interessante is dat de HULU- en YOU-TUBE-apps beschikbaar zijn op het navigatiescherm van de voorste bestuurders, maar niet op de schermen achterin.

Als je in RSE op het voorscherm gaat, heb je de mogelijkheid om een bron voor de achterste RSE van voren te kiezen. Wanneer je op de SOURCE-knop klikt, verschijnen de apps voor HULU en YOU-TUBE, maar als je erop klikt, staat er "Momenteel niet geconfigureerd".

Ik zal de resetoptie proberen.

Trouwens....AppleTV HDMI naar RSE en verbonden met de 5G wifi werkt prachtig, helemaal geen buffering.

#20 ·
Wat interessant is, is dat de HULU- en YOU-TUBE-apps beschikbaar zijn op het navigatiescherm van de voorste bestuurder, maar niet op de schermen achterin.

Als je in RSE op het voorscherm gaat, heb je de mogelijkheid om een bron voor de achterste RSE van voren te kiezen. Wanneer je op de SOURCE-knop klikt, verschijnen de apps voor HULU en YOU-TUBE, maar als je erop klikt, staat er "Momenteel niet geconfigureerd".

Ik zal de reset-optie proberen.

Trouwens....AppleTV HDMI naar RSE en verbonden met de 5G WiFi werkt prachtig, helemaal geen buffering.
Ik kan ze achterin wel laten verschijnen, maar niet voorin

#17 ·
De RSE-apps zijn nog niet gerepareerd. Het lijkt erop dat de enige manier om de Factory RSE-apps te streamen, is om je bij OnStar te registreren als een Amerikaans voertuig en $ 20/maand te betalen voor onbeperkte data. Dit is heel vreemd, want in Canada worden de OnStar-gegevens geleverd door Telus en Telus heeft veel onbeperkte data-abonnementen voor telefoons en slimme apparaten, alleen nog geen abonnement dat aan OnStar is gekoppeld. Meer Canadese eigenaren moeten Onstar bellen en klagen.

De functie waar ik pissig over ben, is de navigatie op de RSE-schermen. Dat is een enorm verlies voor dit systeem.

#19 ·
De RSE-apps zijn nog niet gerepareerd. Het lijkt erop dat de enige manier om de Factory RSE-apps te streamen, is om je te registreren bij OnStar als een Amerikaans voertuig en $20/maand te betalen voor onbeperkte data. Dit is heel vreemd, want in Canada worden de OnStar-gegevens geleverd door Telus en Telus heeft veel onbeperkte data-abonnementen voor telefoons en slimme apparaten, alleen nog geen abonnement dat gekoppeld is aan OnStar. Meer Canadese eigenaren moeten Onstar bellen en klagen.

De functie waar ik pissig over ben, is de navigatie op de RSE-schermen. Dat is een enorm verlies voor dit systeem
Onze onstar is 3 jaar gratis... Weet je zeker dat die van jou dat niet is?

#22 ·
Uw OnStar BASIC-abonnement is 3 jaar gratis. Ik geloof niet dat ze u daarvoor 3 jaar gratis onbeperkte data geven. Ik kreeg 3 maanden gratis OnStar Premium met 150 GB 5G-data gratis. Daarna daalt het naar OnStar Basics gratis voor 8 jaar zonder 5G-data, tenzij er extra betaald wordt van $25/maand. Om de ingebouwde RSE-apps te kunnen gebruiken, moet u het OnStar Data-abonnement met onbeperkte data hebben.

De twee USB- en HDMI-poorten aan de achterkant van de console worden alleen naar de RSE gestuurd, ze hebben geen verbinding met het voorscherm.

De enige manier om RSE-apps te laten werken, is door $25/maand te betalen voor het OnStar Data-abonnement met onbeperkte data.