Precies hetzelfde probleem!
3 maanden gewacht op mijn 2022 Tahoe z71, betaald zonder te zien vanwege "marktvraag" $80k plus $10k aan dealer vereiste toevoegingen ... blanke lak, beschermende liners keramische coating etc etc servicecontracten verlengde garantie etc.. dus $90k in op deze bad boy... absoluut geweldig vond ik het 6.2 met de Borla uitlaat elke upgrade... nou ik hield ervan totdat het begon te lekken... gieten eigenlijk water door de hemelbekleding 8 december 2022... Ik woon in Oregon... het regent hier de truck is nu 3 keer naar de dealer geweest ze hebben hem nu 50 dagen in totaal... een zaak aangespannen bij GM. Gisteren werd me verteld dat de auto "gerepareerd" was, er werd knaagdierafval gevonden dat de echte uitgang van de zonnedakafvoeren bij de wielkasten blokkeerde. Dus ze "ruimden het puin op" GM belde om me te laten weten dat dit geen fabricageprobleem was, dus onze zaak is gesloten, sorry voor je geluk. Vroeg de service etc of ze het op regen hadden getest, zeiden ja het is allemaal goed! Skeptisch kwam ik thuis, waste de auto, omdat ik extreem sceptisch was, hield ik de slang extra lang over het dak en raad eens!? Het lekt!!!!! Precies hetzelfde probleem als voorheen water uit de veiligheidsgordels, airbags, lichten op ster knoppen. ....de "knaagdierafval" excuus was een leugen net als de eerste 2 excuses die ze bedachten... Gloednieuwe tahoe nu volledig waterschade en onveilig... water door alle airbags en elektrische apparatuur en nu beschimmelde tapijten... Meer dan gefrustreerd, breng hem nu voor de 4e keer terug en heb een andere claim geopend bij GM hoop dat ze hier het juiste doen ik heb het gevoel dat dit een citroen is. Ik zal binnenkort wat video's uploaden.